donderdag 2 juli 2009

# ding 4 & # ding 5



Pas op: "Het is verslavend". Het laatste zinnetje van Rob zelf. Nou dat kun je wel zeggen. Is hier ook 1 of ander instituut voor zoals de AA om af te kicken? Want het werkt echt verslavend.......

Voordat ik hier aan begon had ik totaal geen idee wat RSS inhield en hoe te gebruiken. Na alle instructies gelezen en geraadpleegd te hebben ( erg duidelijk) ben ik zelf aan de slag gegaan. Door het ontdenken en het te ontdekken mag ik zelf wel tot de conclusie komen dat het me niet slecht is afgegaan en dat ik al surfend meer ging ontdekken in de wereld van RSS.
Het is handig om op de hoogte te blijven van de allerlaatste berichtgevingen.
NETVIBES
Alle onderwerpen die mij interesseren op 1 pagina (Netvibes) en op de hoogte blijven van de laatste feeds!! Ik ben eigenlijk verbaasd dat er op onze bibliotheek website "VANnU" geen RSS feeds te vinden zijn. Tijd om hiermee aan de slag te gaan in de toekomst. Vooral omdat wij juist in informatie moeten voorzien naar onze huidige klanten toe.
Voor mijzelf heb ik in Netvibes een prive pagina aangemaakt en een openbare pagina. Ook heb ik al mijn favourite feeds in google reader toegevoegd zodat ik ook hier op de hoogte blijf met de laatste berichten van mijn mede bloggers, reacties op blogs en de laatste nieuwsberichten..... die ik daar zelf aan toegevoegd heb.
Op naar de volgende dingen, spannend!!!
Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten